18 Mart 2016 Cuma

Tess Gerritsen - Yörünge


Kitap Adı : Yörünge
Özgün Adı : Gravity
Yazar Adı : Tess Gerritsen
Çeviren : Cumhur Mısırlıoğlu
Sayfa Sayısı : 511
Yayınevi : Martı Yayınları
Puan : 5/5 




Herkese yeniden merhaba ! Vizelerim pazartesi günü başlıyor. Sanırım onlar bitene kadar ve taşınma işimiz sonlanana kadar son yorum gibi duruyor. Onuda 3-4 gün önce bitirdiğim Yörünge ile yapmak istedim. 

Konu olarak şu şekilde ; 

Dr. Emma Watson, mesleğinde hızla yükselmiş bir araştırmacıdır ve nihayet uzun zamandır düşlediği bir deney üzerinde çalışma fırsatını yakalamıştır. Bu deney için yapacağı uzay yolculuğu artık bitmek üzere olan evliliğinden daha önemlidir. Yerçekimsiz ortamın farklı canlı türleri üzerindeki etkilerini incelemek için Uluslararası Uzay İstasyonu'na gönderilir. Ne var ki birtakım aksaklıklar olur ve işlerin kontrolden çıkmasıyla deney son derece tehlikeli bir biyolojik savaşa dönüşür. Emma'yı hem büyülü uzay yolculuğunda hem de dünyada zorlu bir mücadele beklemektedir. 




Aslında ben bu kitaba yorum girmeyi bile istemedim. Konusunu nasıl anlatacağımı bilemedim. İlk defa uzayda geçen bir kitap okudum ve büyülendim. Mürettebat mekik ile fırlatılmaya hazırlanırken sanki 5 dakika sonra ben fırlatılacak gibi hissettim. Geri dönüş yollarında, o aksiliklerde birazdan yere ben çakılacak gibi hissettim. İyi ki böyle bir dünyaya girmişim dedim kendi kendime. Birde uzun bir kitap olduğu için sanki daha önceden de benimle birlikteler gibi hissediyorum. Bitireli biraz oldu ama hala benimle her karakteri. Acaba devam etseydi neler yaparlardı diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Tess Gerritsen , tıbbi gerilim yazıyor biliyorsunuz mutlaka. Bu kitabında arka kapağında yazdığı gibi kötü adamlar, katiller , kurbanlar yok. Kurban var aslında ama öyle kurban değil. Demek istediğim, satırlarından kan sızmasa da kendini okutuyor ve inanılmaz güzeldi. 

D&R'da şuanda 9.90 TL indirimi var. Bu kitapta onların içerisinde. Eğer uğrarsanız , bence hiç çekinmeden alın. Pişman olmazsınız. Tek şey daha söylesem, kitabı tamamen anlatacakmışım gibi hissediyorum. Fikir alabilmeniz açısından bu yazıyı burada kesip,bitirmek istiyorum. 

Herkese iyi okumalar, iyi hafta sonları. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder