8 Aralık 2014 Pazartesi

1. Kitap Alışverişi !

Herkese merhaba, bugün 2.yazımla karşınızdayım. 
Bir alışveriş yaptım ve bunu anlatacağım . Alışverişim kitapyurdu sitesinden gerçekleşti. :) 
Her zaman kitap alışverişimi aynı siteden yapıyorum çünkü hem kargo  hızı hem arşivi bakımından hem de ,  hatta en önemlisi fiyat bakımından benim için en iyisi diyebilirim. Geçen ay kitap fuarına gitmiş olmama rağmen sadece 2 tane  kitap ile evime geri dönmüştüm çünkü kitapyurdundan daha ucuza alabileceğimi biliyordum. 
Her bakımdan tavsiye ediyorum size. ( 5. yada 6. alışverişim eğer yanlış hatırlamıyorsam. )
Aldıklarıma gelecek olursak; 

1. Chrıstına Baker Klıne - Öksüzler Treni
Arkadya yayınları 
Liste Fiyatı ; 17.00 TL 
Bana Gelişi ; 10,33 

2. Sarah Jio - Son Kamelya
Arkadya yayınları
Liste Fiyatı : 17.00 TL
Bana Gelişi ; 9.95 TL

3. Sabahattin Ali- Kuyucaklı Yusuf
Yapı Kredi Yayınları
Liste fiyatı ; 13.00 TL
Bana Gelişi : 8.44 TL

4. Franz Kafka -Dönüşüm 
Can yayınları
Liste fiyatı : 8.00 TL
Bana Gelişi : 5.19 

5.George Orwell- Hayvan Çiftliği
Can Yayınları
Liste Fiyatı ; 13,00 TL
Bana Gelişi : 8,44 TL





NOT; Aksini belirtmediğim sürece tüm yazılar ve görseller bana aittir.
NOT; Herhangi site yada vb gibi kurumlarla anlaşma içerisinde değilim yazdıklarım sadece benim kendi düşüncelerim.

Herkese iyi okumalar. *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder