21 Ağustos 2015 Cuma

Canan Tan - Eroinle Dans

     Canan Tan - Eroinle Dans

       Kitap Adı ; Eroinle Dans
       Yazar Adı ; Canan Tan 
       Sayfa Sayısı ; 411
       Yayınevi ; Altın Kitaplar 
       Basım Yılı ; 2005
       Puan ; 4,5/5

Eylül'ün Alev'e, Alev'in Kül'e dönüştüğü yerde Eroin'in Kırmızı'yla dansı başlar.. Ölüm Dansı'na yenik düşen tüm Alev'lere..


   Eylül.. Onun hikayesi bu..
İzmir'de yaşıyor, anne ve babasının durumu ise gayet iyi. Hem maddi hem manevi desteği kızlarının üzerinden hiç esirgememişler. İyi kolejlerde okuyup, Boğaziçi Üniversitesi - Psikoloji bölümünü kazanmış Eylül. Aslında anlatılan bu. sadece ailevi sorunları olanlar değil, iyi bir hayat süren kişilerde bu batağa sürüklenebilir.. İstanbul'a gelince başladı Eylül'ün hikayesi..
Size biraz Eylül'den bahsedeyim. Yukarıda dediğim gibi üniversiteyi yeni kazanan genç bir kız, çok genç olmasına rağmen çok zeki bir kız. Etrafını çok iyi gözlemleyebilen, yaşadığı şeylerin çok farkında olan bir kız Eylül.
Bizim tam gençliğe yeni adım attığımız günlerde, anne ve babamız bize çok önemli şeyler söyledi.
' Sakın ha! Kimseden bir şey alıp içme,bilmediğin şeylerin tadına bakma, aman bir kereden bir şey olmaz derlerse inanma! '
Eylül bunların hepsinin farkındaydı. Karşı koyamadı ama karşı koyamadığının bile farkındaydı. Yaptıklarından pişman olabildi ama kendinden arkadaşı uğruna çok ödün verdi belkide yaptıklarına kılıf aradı. Farklı ortamlar gördü ve kimlik arayışına girdi. Kendisiyle iç hesaplaşması sürekli devam etti.  Böyle böyle bir çok sebep yüzünden Eylül hata yaptı ve bu batağa saplandı. Sonu nasıl bitti? Okuyun öğrenin canım sizde. :)




Özleme dayanmanın tek yolu,onu parçalara bölmek değil midir ?



Benim yorumlarıma gelirsek eğer, kitap gerçekten çok güzeldi. Eğlence içeren bir kitaptan daha çok
dram vardı içinde. Canan Tan'ı bu kitapla tanıdım daha önce hiç kitabını okumamıştım , iyi yaptım
aldım kitabını çok beğendim çünkü. Sayfalar nasıl geçiyor anlamıyorsunuz baya akıcı. Acaba ne olacak? 
Şimdi nasıl bir aptallık yapacak? Eylül sana çok kızıyorum, yapma! diye diye çevirdim sayfalarını.
Demek ki neymiş ? Ailemizi sonuna kadar dinliyormuşuz. Böyle yanılgılara düşmeyelim diye. 
Özellikle gençliğe yeni adım atanlara sonsuz şekilde öneriyorum. Onun dışında herkese öneriyorum. 
Kesinlikle okuyun,çok beğeneceğinizden eminim ben. 

Herkese iyi okumalar,okuyanların yorumlarını mutlaka bekliyorum. 


En umarsız zamanlarda bile umutlarını asla yitirme.. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder